In.To.Rome IX (U12)

A Lido di Roma szervezésében 2018. január 3–6. között U12-es csapatunk Rómában vett részt a IX. In.To.Rome nemzetközi megmérettetésen.

Részletek >>>

Ponte di Nona – Soproni Sportiskola 36:23

(9:4, 11:4, 4:6, 12:8)
2018.01.03., szerda, 18.30 – Róma, S.Leonardo Acilia

SSI: Nyerges 7, Nyikos 5, Keller 4, Szekeres 2, Vida 2, Király 2, Kisbéri 1, Monostori, Béres, Vieira, Németh, Ölbey.

Barlai Tamás:

„Az elmúlt évhez hasonlóan az idei naptári évet is az In.To.Rome nemzetközi tornával indítottuk. Az idei évben az U12-es csapat vett részt a tornán. 2-án kedden reggel indultunk és első napot Montecatini Terme nevű városban töltöttük. Kis esti séta és vacsora után le is feküdtünk.
Szerda reggel indultunk tovább Rómába, ahol elfoglaltuk a szállásunkat és este már pályára is léptünk egy Ponte di Nona nevű csapat ellen. Sajnos látszott a gyerekeken a két nap utazás, nagyon enerváltan és rengeteg hibával játszottunk. Nem segítettek minket a külső körülmények sem, de a vereséget csak magunknak köszönhetjük. Este megbeszéltük a meccs tapasztalatait és korán feküdtünk le.”

Smit Roma U12 – Soproni Sportiskola 25:40

(9:13; 6:11; 8:10; 2:6)
2018.01.04., csütörtök, 14.00 –  Róma, Tellene

SSI: Nyikos 8, Keller 7, Nyerges 6, Ölbey 6, Vida 4, Vieira 2, Szekeres 2, Monostori 2, Béres 2, Király 1, Kisbéri, Németh.

Barlai Tamás:

„Másnap délelőtt egy kicsit próbáltuk elterelni a srácok gondolatait, ezért lementünk a tengerpartra sétálni. Ebéd után az egyik római csapattal játszottunk, ezen a meccsen sokkal összeszedettebbek voltunk. Még mindig sok hibával játszottunk ugyan, de látszott, hogy mire fektetjük a hangsúlyokat.
A mérkőzés után városnézés volt a program, sikerült megnéznünk a Vatikánt, a Szt. Péter teret és tudtak szuveníreket is vásárolni a srácok. Este sokkal jobb szájízzel feküdtünk le.

Beni Harzlia 2 – Soproni Sportiskola 45:39

2018.01.05., péntek, 10.45 –  Róma, Paladifiore
(20:8, 10:13, 13:9, 2:9)

SSI: Nyerges 9, Béres 6, Keller 6, Vieira 5, Nyikos 5, Szekeres 4, Monostori 2, Király 2, Kisbéri, Németh, Vida, Ölbey.

Barlai Tamás:

„Pénteken délelőtt játszottunk az egyik, végül a tornán döntőt játszó izraeli csapat ellen, ahol ugyan vereséget szenvedtünk, de a meccs elején összeszedett hátrányunkat tudtuk folyamatosan csökkenteni és a végére egy szoros meccset kerekítettünk belőle. Az ellenfél is kicsit meglepődött, hogy tudtunk váltani az addig is nagy iramon, de sajnos nem tudtuk már őket utolérni. Egy kifejezetten hasznos vereség volt, ahol a hibáink ellenére volt nyerési esélyünk egy nagyon jó erőket képviselő ellenféllel szemben.
Ebéd után csatlakoztunk a szintén Rómában tornán játszó Soproni Darazsak lányaihoz és közösen indultunk el még egy kis városnéző túrára. A Spanyol lépcsőt, a Trevi kutat, a Pantheon-t, a Piazza Venezia-t, és a Colosseum-ot tekintettük meg. A szállásra visszaérve egy hosszú nap után fáradtan, de sok élménnyel gazdagodva feküdtünk le.

Soproni Sportiskola – Fonte Roma Eor 66:32

(14:11; 22:0; 11:14, 19:7)
2018.01.06., szombat, 09.30 –  Róma, APD Palocco

SSI: Keller 14, Ölbey 10, Vieira 9, Béres 8, Szekeres 7, Vida 6, Monostori 4, Nyikos 4, Kisbéri 2, Németh 2, Király, Nyerges.

Barlai Tamás:

„Szombaton reggeli után el kellett hagynunk a szállást, ahonnan mentünk a helyosztó meccsünkre. Szintén egy római csapat volt az ellenfél, és kétszer három perctől eltekintve gyakorlatilag uraltuk a mérkőzést. Az előző meccsen mutattam a srácoknak egy új támadási variációt, amit ezen a meccsen többször is sikeresen meg tudtunk csinálni. Ezzel a győzelemmel az 5. helyen zártuk a tornát.
A meccs után el is tudtunk indulni az első esti szálláshelyünkre, ahol vacsora és egy kis szabad program következett. Vasárnap már csak a hazaút volt soron, késő délután meg is érkeztünk Sopronba.

Összességében hasznos tornát zártunk, egy szép várost is láttunk és a meccseke is tudtunk fejlődni és tanulni. Nekem a legnagyobb élmény, az, hogy egy új opciót támadásban meccskörülmények között gyakorlás nélkül meg tudtak csinálni a gyerekek. Ez mutatja, hogy rengeteget dolgoztunk az elmúlt időszakban.”