A „kiszemeltek”

Horváth József az évad első felének akadémiai összegzésében megemlítette, hogy Bali Ádám és Tóth Alexandra az a két edző, akik minősítési eljárásban vesznek részt. Őket kérdeztük, hogy milyen hatással van ez rájuk.

 

Bali_Adam

Elsőként Bali Ádámot, az U14A csapat edzőjét kérdeztük.

Mit jelent az Ön számára ez a minősítési eljárás?

„Az, hogy bekerültem a minősítő eljárásba megtiszteltetés, mert azt jelenti számomra, hogy látnak bennem lehetőséget, de ez azt is jelenti, hogy még jobban oda kell tennem magam minden edzésen, ha a lehető legjobb munkát akarom végezni a gyerekekkel.”

Kapott szempontokat, amikre különös hangsúlyt kell fektetnie az edzések során?

„Az első ellenőrzés után volt egy megbeszélés, amin jelezték felém, hogy mik azok a területek amikben fejlődnöm kellene, ezt én megfogadtam és a második edzést követően már kiemelték, hogy látszik, hogy megpróbáltam maximálisan betartani azokat, amiket kértek tőlem.”

Mennyiben megterhelő, hogy minden edzést árgus szemek figyelnek?

„Igazából számomra nem megterhelő, mert minden edzésem ugyanúgy tartom, ha ott van valaki, ha nincs. A gyerekeken éreztem, hogy máshogy viselkedtek az első edzés elején, de miután érezték rajtam, hogy én nem vagyok ideges, szerencsére ők is úgy tudtak viselkedni, dolgozni, kommunikálni, mint mikor nincs ott senki.”

Milyen hatással van ez a gyerekekre? Együttműködőbbek, segítőkészek?

„Ahogy az előző kérdésben is kitértem rá, a játékosaim szerencsére minden edzésen úgy dolgoznak, hogy nincs rájuk panaszom. Együtt tudunk dolgozni, így nincs probléma a minősítő edzéseken sem.”

Mi lehet a végeredmény?

„Remélem a lehető legjobb végeredményt!”

 

Toth_AlexandraMásodikként Tóth Alexandra erőnléti edzőnket kérdeztük.

Mit jelent az Ön számára ez a minősítési eljárás?

„Megtisztelve érzem magam, hogy bekerültem a minősítő eljárásba. Lehetőséget látnak bennem, hogy jobbá, sikeresebbé tegyem a sportiskolás fiúk erőnléti munkáját, és ezt a legnagyobb tudásommal és összpontosítással szeretném továbbra is végezni.”

Kapott szempontokat, amikre különös hangsúlyt kell fektetnie az edzések során?

„Én végzem a munkámat, ahogy eddig is tettem, és minden ellenőrzés után egy megbeszélésen elmondják mi az, amiben esetlegesen fejlődnöm kell. Ami pedig jó a munkámban, ott persze a dicséret sem marad el.”

Mennyiben megterhelő, hogy minden edzést árgus szemek figyelnek?

„Minden edzésemet ugyanúgy tartom, így nem rosszabb, ha nézik mások is azt. Viszont az alsóbb korosztálynál (U14) vettem észre, hogy az első alkalommal fura volt nekik, hogy az edzőkön kívül többen is figyelik az edzést, de ezt hamar elmondva nekik, már tudtak ugyanúgy dolgozni, mintha nem lenne ott senki.”

Milyen hatással van ez a gyerekekre? Együttműködőbbek, segítőkészek?

„Mivel én egy speciális erőnléti edzést tartok nekik, amelyben nem igazán látnak labdát, így általában nehezebb rávenni őket a teljes koncentrációra, de megfelelő kommunikációval minden lehetséges, így mind három korosztálynál (U14, U16, U18) elmondható az együttműködés minden edzésemen.”

Mi lehet a végeredmény?

„Én ezzel csak fejlődhetek, és még jobb lehetek. Remélem a legjobb eredményt!”